Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت عمران و توسعه شاهد در خصوص بندهای گزارش حسابرسی مربوط به شرکت های زیر مجموعه و اقدامات انجام شده در خصوص حذف بندهای مطروحه شفاف سازی کرد.

"ثعمرا" در خصوص بندهای گزارش حسابرسی مربوط به شرکت های زیر مجموعه شفاف سازی کرد

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت عمران و توسعه شاهد در خصوص بندهای گزارش حسابرسی مربوط به شرکت های زیر مجموعه و اقدامات انجام شده در خصوص حذف بندهای مطروحه اظهار داشت: در خصوص شرکت پاداد دارایی ثابت می بایست به اندازه ارزش دارایی پوشش بیمه ای باشد.

وقتی یک محصول یکبار بیمه شود نیاز به بیمه بار دوم نیست چون فرآورده نفتی توسط مالک اصلی تحت پوشش بیمه بوده و شرکت بیمه فقط یک بار خسارت پرداخت می کند.

بنابراین مواد موجود نیاز به بیمه نامه دوم ،نداشته با این حال شرکت پاداد نیز کلیه مخازن و مستحدثات را تحت پوشش بیمه قرار داده است.


در خصوص پروژه فرهنگی تجاری ،چمستان به علت صدور رای عدم تغییر کاربری کشاورزی توسط قوه مجریه پیگیری حقوقی توسط شرکت عمران بهدشت چمستان در حال انجام می باشد و به محض صدور رای تغییر کاربری مراتبط به اطلاع رسانده خواهد شد.

هزینه های انجام شده توسط عمران و توسعه در خصوص پروژه کن، هزینه های تمام شده تا به امروز مکتوب به اطلاع کارفرما شرکت شاهد رسانده شده و درخواست پرداخت هزینه های مذکور صورت پذیرفت توسط شرکت عمران و توسعه شاهد که در حال پیگیری از کارفا می باشد. حکم دادگاه بدوی در خصوص تراکم تجاری برج آسمان با پیگیریهای حقوقی به نفع شرکت صادر و ابلاغ شد و شهرداری منطقه یک ملزم به پرداخت مبلغ ۲۶۹ میلیارد تومان محابا گردید.

بایت پروژه کشاورزی شرکت آب و خاک کوثر نیز در انتظار صدور رای کمیته پنج نفره سازمان جهاد کشاورزی بوده و پس از صدور رای جهت ادامه فعالیت کشاورزی مبلغ مذکور مستهلک
خواهد شد.

رای دادگاه در خصوص توقیف کلیه اموال و دارائیها و حسابهای بانکی شرکت پترو آذر کاسپین صادر و به اجرای احکام ابلاغ گردید.

کارشناسی املاک مورد نظر انجام و صورتجلسه با معارضین تنظیم شده و برای تعدادی از
معارضین نیز احکام رفع تصرف صادر گردیده است.

ترهین زمین باغ مروست نیز از بانک کشاورزی آزاد گردیده است.

استاد ۲۲ هکتار زمین جلفا در حال پیگیری از منطقه اقتصادی ارس می باشد.

اصل جریمه شهرداری مشهد بابت مجتمع امین انجام و در حال پیگیری بابت تقسیط مبالغ تاخیر پرداخت می باشد.

در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ جلسات هیئت مدیره تا منظم برگزار شده که با تغییر مدیر عامل شرکت در شش ماهه دوم تمامی جلسات به شکل منظم و مستمر برگزار گردید.

چک پرداخت سود سهام در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ صادر شد ولی بارگزاری توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی با یک روز تاخیر در تاریخ ۱۴۰۲.۰۹.۰۱ به حساب سهامداران واریز گردید.

در راستای اجرای ابلاغیه سازمان بورس در خصوص افشای تغییر پیش از ۳۰ درصد سود (زیان) عملیاتی ناشران به اطلاع میرساند که درآمد اصلی شرکت سود سهام شرکت های تابعه می باشد که تماما در پایان سال محقق و شناسایی شده است و هم چنین عمده درآمد.ثعمرا

ثث

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24